 |
Oficjalne forum Biznesu filmowego Oficjalne forum poświęcone grom z serii Biznes Filmowy
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
tomiga
Administrator
Dołączył: 25 Lis 2009
Posty: 402
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 9:58, 02 Sty 2016 Temat postu: Alpha testy wersji 0.9.0 - wątek testowy |
|
|
Tutaj możecie sprawdzić czy jesteście w stanie pisać posty :)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mrweista
Dołączył: 30 Gru 2015
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gniezno
|
Wysłany: Sob 11:30, 02 Sty 2016 Temat postu: |
|
|
Zaskakujące, ale pierwszy raz piszę na jakimś forum. ;)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
tomiga
Administrator
Dołączył: 25 Lis 2009
Posty: 402
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 11:48, 02 Sty 2016 Temat postu: |
|
|
mrweista napisał: | Zaskakujące, ale pierwszy raz piszę na jakimś forum. ;) |
No nie możliwe... ;)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mrweista
Dołączył: 30 Gru 2015
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gniezno
|
Wysłany: Nie 2:28, 03 Sty 2016 Temat postu: |
|
|
To może tak zbiorczo, po kilku godzinkach.
- ikona na tworzenie kontynuacji jest chyba za bardzo ukryta, bowiem dotąd panel z filmami już wyprodukowanymi nie był zbyt często uczęszczany. Nawet ja miałem problem, żeby znaleźć możliwość zrobienia kontynuacji.
- szkoda, że nie ma czegoś takiego, jak crossover (czym są Avengersi) oprócz wymienionych możliwości
- gra nie zmienia podgatunku w ekranie tworzenie scenariusza. Przy ustawieniu parametrów np. na komedię sensacyjną, później przy zmianie gatunku na romans/horror etc. nic się nie dzieje, nadal wpisana jest komedia sensacyjna. Problem jest tylko w tym oknie.
- bardzo rzadko tak się dzieje, ale czasem komputerowi gracze nie robią w ogóle filmów, albo robią je z niesamowitym opóźnieniem od daty rozpoczęcia gry. Problem szczególnie większy jest po zmianie poziomu trudności na najwyższy dla przeciwników komputerowych.
- 5 animek wszechczasów u których nie znaleziono talentu... serio? To ja unikam tych animków, a tu nagle jeb, na cały ekran jakieś podsumowanie animków
- EntertainmentWeekly powinno być oddzielnie.
- znowu mi się pokazał ranking animek. Niesamowite, jak z dobrego pomysłu można zrobić coś mega wkurzajacego :P Najlepiej zostawić tylko rankingi aktorskie/reżyserkie/filmowe, z animkami filmów nikt umyślnie nie produkuje.
- słaby pomysł z tymi twórcami "u których nie znaleziono talentu". Zwykle to są nazwiska zupełnie nic nie wnoszące, nic nie mówiące (bo to stworzone naziwska przez grę), taki ranking to tylko zapychacz
- słabo, że tak nagle jest zrealizowane to, że ktoś nie chce zagrać w kontynuacji. Gdyby tylko dało się podpisać z kimś kontakt na x kontynuacji...
- bardzo mi się podoba to, jak gra teraz symuluje budżet filmu. Sprawia to, że gra jest znacznie, znacznie bardziej dynamiczna, a sytuacja z zarobkami bardziej niepewna.
niezwiązane z aktualizacja
- tak właśnie wpadłem na pomysł, by dramat był dodany do gatunków podstawowych. Wszystkie początkujące studia wrzucają jakieś dramaty o murzynach, gejach, chorobach itd.
- a gdyby tak umożliwić wybór, czy film ma korzystać w większym stopnu z CGI czy praktycznych efektów? CGI byłoby tańsze, ale rzutowało na jakości, Praktyczne droższe, ale działały dodatnio na jakość.
- co z rolami motion capture? To coraz ważniejszy motyw w filmach, ostatnio większość blockbusterów ma postać (postaci) w motion capture
(Hobbit, Star Wars, Dawn of the Planet of the Apes, Warcraft, Avengers, Batman v Superman, Avatar, Guardians of the Galaxy i tak dalej...)
- chciałbym móc wybrać, czy postać/rola/osoba jest negatywna, czy pozytywna, czy to tak zwany villain, czy bohater. :P
- widownia powinna być większa proporcjonalnie do wyniku. Zarabiamy 35 milionów [jednostek pieniężnych], a widownia to ok. 350 tys. Bilet za 100 [jp]? To jest Japonia z Jenami?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
tomiga
Administrator
Dołączył: 25 Lis 2009
Posty: 402
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 9:23, 03 Sty 2016 Temat postu: |
|
|
mrweista napisał: | To może tak zbiorczo, po kilku godzinkach.
- ikona na tworzenie kontynuacji jest chyba za bardzo ukryta, bowiem dotąd panel z filmami już wyprodukowanymi nie był zbyt często uczęszczany. Nawet ja miałem problem, żeby znaleźć możliwość zrobienia kontynuacji.
|
I tak i nie... z jednej strony miałby to zapobiec temu że gracz robiliby tylko kontynuacje... a tak muszą wiedzieć że jest taka opcja... miało być nie specjalnie
Z drugiej strony trochę się z Tobą zgadzam jakie masz kontropropozycje
mrweista napisał: |
- szkoda, że nie ma czegoś takiego, jak crossover (czym są Avengersi)
oprócz wymienionych możliwości
|
Nie potrafię wymyśleć sensownych algorytmów na crossowery a już wiesz że nie lubie dodawać opcji które nic nie znaczą (to co mi przychodzi do głowy jest mega skompliowane - szkoda czasu)
mrweista napisał: |
- gra nie zmienia podgatunku w ekranie tworzenie scenariusza. Przy ustawieniu parametrów np. na komedię sensacyjną, później przy zmianie gatunku na romans/horror etc. nic się nie dzieje, nadal wpisana jest komedia sensacyjna. Problem jest tylko w tym oknie.
|
Do sprawdzenia
mrweista napisał: |
- bardzo rzadko tak się dzieje, ale czasem komputerowi gracze nie robią w ogóle filmów, albo robią je z niesamowitym opóźnieniem od daty rozpoczęcia gry. Problem szczególnie większy jest po zmianie poziomu trudności na najwyższy dla przeciwników komputerowych.
|
kwestia algorytmów (komputerowi gracze tez zaczynaja z niedużą kasą i pewnie czekają na sprzyjające okoliczności na produkcje filmu). Ale do sprawdzenia
mrweista napisał: |
- 5 animek wszechczasów u których nie znaleziono talentu... serio? To ja unikam tych animków, a tu nagle jeb, na cały ekran jakieś podsumowanie animków
|
Są integralnym elementem w grze więc musisz z tym żyć
mrweista napisał: |
- EntertainmentWeekly powinno być oddzielnie.
|
tak tak nie ma zdefinowanych łańcuchów tekstowych dla tego typu wyliczeniowego
mrweista napisał: |
- znowu mi się pokazał ranking animek. Niesamowite, jak z dobrego pomysłu można zrobić coś mega wkurzajacego :P Najlepiej zostawić tylko rankingi aktorskie/reżyserkie/filmowe, z animkami filmów nikt umyślnie nie produkuje.
|
1. Idea jest taka że dzięki tym zestawieniom można trochę się sugerować przy wyborze twórców... więc tych których trzeba unikać
2. Część z tych zestawień robiona jest generycznie czyli
Najlepszy/najgorszy <wstaw parametr> <wstaw płeć> <wstaw zawód>
Wyrzucenie jakiś konkretnych kombinacji to po prostu robienie wyjątków w spójnym algorytmie -> czyli niepotrzebna praca
mrweista napisał: |
- słaby pomysł z tymi twórcami "u których nie znaleziono talentu". Zwykle to są nazwiska zupełnie nic nie wnoszące, nic nie mówiące (bo to stworzone naziwska przez grę), taki ranking to tylko zapychacz
|
Odpowiedź jak wyżej... (punkt 2)
mrweista napisał: |
- słabo, że tak nagle jest zrealizowane to, że ktoś nie chce zagrać w kontynuacji. Gdyby tylko dało się podpisać z kimś kontakt na x kontynuacji...
|
Jest realistycznie... a podpisanie kontraktu na x kontynuacji było by skomplikowane na poziomie algorytmów
mrweista napisał: |
- bardzo mi się podoba to, jak gra teraz symuluje budżet filmu. Sprawia to, że gra jest znacznie, znacznie bardziej dynamiczna, a sytuacja z zarobkami bardziej niepewna.
|
W końcu jakiś pozytyw... ;) fajnie że ten element się sprawdza
niezwiązane z aktualizacja
mrweista napisał: |
- tak właśnie wpadłem na pomysł, by dramat był dodany do gatunków podstawowych. Wszystkie początkujące studia wrzucają jakieś dramaty o murzynach, gejach, chorobach itd.
|
Masz rację (też się na tym zastanawiałem) problem jest że dramat jest gatunkiem wyższego poziomu niż te dostępne od początku gry... a to ma wpływ na wiele elementów (np. na nagrody na festiwalach). Dodanie takiego gatunku od początku sprawiło by m.in że gracze od razu mieli by łatwiejsze szanse zdobywać nagrody (kręcili by dramaty) i szybko zdobywali by punkty prestiżu... nie było by tej fazy ciężkiej pracy i wyrabiania sobie pozycji zanim mieli by większe szanse na zaistnienie na festiwalach
mrweista napisał: |
- a gdyby tak umożliwić wybór, czy film ma korzystać w większym stopnu z CGI czy praktycznych efektów? CGI byłoby tańsze, ale rzutowało na jakości, Praktyczne droższe, ale działały dodatnio na jakość.
|
Postprodukcja... musze to tylko wprost napisać że studio odpowiada za analogowe efekty specjalne -> posptrodukcja = CGI (a właściwie szerze efekty związane z wykorzystaniem studia i komputerów) więcej o tym będzie w jednym z kolejnych wpisów o zmianach w algorytmach w tej wersji gry
mrweista napisał: |
- co z rolami motion capture? To coraz ważniejszy motyw w filmach, ostatnio większość blockbusterów ma postać (postaci) w motion capture
(Hobbit, Star Wars, Dawn of the Planet of the Apes, Warcraft, Avengers, Batman v Superman, Avatar, Guardians of the Galaxy i tak dalej...)
|
Wpada pod CGI -> czyli postprodukcja nie zamierzam rozdrabniać się na konkretne techniki.
mrweista napisał: |
- chciałbym móc wybrać, czy postać/rola/osoba jest negatywna, czy pozytywna, czy to tak zwany villain, czy bohater. :P
|
Tak też o tym myślałem (i kusi mnie ta opcja) ale to znowu mocne integrowanie w aktualną strukturę gry i dużo zmian na wszystkich poziomach (od interfejsu, przez struktury danych, (wszystkie) algorytmy, generowanie recenzji, rozbudowa bazy danych movie stats, etc).... ze względu na skalę zmian pomysł leży na razie w szufladzie
mrweista napisał: |
- widownia powinna być większa proporcjonalnie do wyniku. Zarabiamy 35 milionów [jednostek pieniężnych], a widownia to ok. 350 tys. Bilet za 100 [jp]? To jest Japonia z Jenami? |
Nie to by było zbyt proste... i nie sprawdzałoby się w praktyce:
- nie uwzględnia np inflacji,
- bogacenia się graczy (czyli pośrednio inflacja),
- wpływu nowych produkcji gracza na poprzednie filmy (chyba wiesz że jak wyprodukujesz dobry film to ludzie chcą zobaczyć inne Twoje filmy a jak zrobisz słaby to też mniej chętnie idą do kina na stare produkcje?)
- upływu czasu (hmm czy to nie Ty wspominałeś kiedyś o nierealistycznych zarobkach/cenach w latach 80 i teraz?
Dzięki za uwagi i komentarze (rozumiem że błędów typu coś się wysypało póki co nie było)
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez tomiga dnia Nie 12:05, 03 Sty 2016, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|