Forum Oficjalne forum Biznesu filmowego Strona Główna Oficjalne forum Biznesu filmowego
Oficjalne forum poświęcone grom z serii Biznes Filmowy
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Android

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Oficjalne forum Biznesu filmowego Strona Główna -> Pomysły i uwagi
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Lesioramzes




Dołączył: 16 Sty 2015
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 14:32, 16 Sty 2015    Temat postu: Android

Witam

Zacznę od tego że nie znam się na projektowaniu gier, ale potrafię wyczuć pomysł który mógłby zarobić.

Zacznę od tego , że kieruję sprzedażą w firmie o kompletnie innej specyfikacji. Natomiast jestem dużym fanem twojej gry, i widzę w niej straszny potencjał na hita na urządzenia przenośne.

Podejrzewam, że zaimplementowanie rozwiązań było by niemożliwe lub bardzo trudne i czasochłonne. Chciałbym się dowiedzieć od Ciebie czy jest to możliwe i ile by to kosztowało. Kwestia kilku tysięcy złotych czy kilkudziesięciu?


Oto jakbym to widział gdyby było to możliwe:

1) Na przestrzeni lat rozbudowałeś grę o kilka trybów, dodałeś mnóstwo twórców, portal ze statystykami itd. Ja osobiście z tego nie korzystam. Gram w wersję jednoosobową. Nie gram w wyzwania itd. Nie interesują mnie filmy wyprodukowane przez komputer.
Interesuję mnie :
1)Wymyślić sobie pomysł na film.
2)Dobrać ulubionych aktorów, reżysera itd.
3) Zobaczyć ile film zarobi. Czy mam szansę zdobyć Oscara itd.
4)Kręcić następny film...

Taki tryb rozgrywki, mnie zadowala, resztę pozostawiam wyobraźni. Podejrzewam że większa część osób gra w ten sam sposób.

Mamy uproszczony kod. (coś jak BF1 tylko możliwości ze scenariuszem, możliwość ustawienia brutalności itd. perfect. Nic więcej nie potrzeba)


Mamy bazę.

2) Prawdziwi aktorzy.

Android, cały świat. Procesy sądowe o wykorzystywanie wizerunków.
Trzeba by zrobić wszystkich twórców zrobić fikcyjnych. (można właściwie pozostawić bazę aktorów,tylko zmieniać nazwy na podobnie brzmiące)
Duża niedogodność, ale tylko dla tych którzy w grę grają od lat.
Dla kilkuset milionów użytkowników projekt "no name" byłby jedynym jaki znają i pokochali by swoich wirtualnych bohaterów.

-Podejrzewam że można zrobić też pewien myk. I udostępnić patch aby podmieniać we własnym zakresie bazę danych na prawdziwych aktorów. Gra w oryginale no-name z furtką do implementacji baz fanowskich.

3) Gra płatna. Ok. 1 Euro. Pozwoli to zdobyć finansowanie na dalsze udoskonalenia gry. A może nawet na zatrudnienie etatowych programistów którzy poświęcą całe dnie na jej udoskonalenia.
Sorry ale 10lat jedna gra, ze świetnym potencjałem. Należy zdobyć Ci finansowanie bo nie dajesz rady.



Widzę to jak osoby jadące autobusami, pociągami, w szkołach na nudnych wykładach, czekając u lekarza naparzają w twoją grę. Ma ona potencjał na wielki hit w świecie telefonów.Każdy na forum potwierdzi że potrafi ona wciągnąć na całe godziny. Możliwości i moce obliczeniowe nie ograniczają Cię. (co innego 10 lat temu)

Powiedz mi proszę ile to by mogło kosztować? Szacowałeś to kiedyś?
Być może jestem w stanie zainwestować. Bo widzę w tym wielki potencjał.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
tomiga
Administrator



Dołączył: 25 Lis 2009
Posty: 402
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 7:25, 28 Sty 2015    Temat postu: Re: Android

Lesioramzes napisał:
Witam

Zacznę od tego że nie znam się na projektowaniu gier, ale potrafię wyczuć pomysł który mógłby zarobić.

Zacznę od tego , że kieruję sprzedażą w firmie o kompletnie innej specyfikacji. Natomiast jestem dużym fanem twojej gry, i widzę w niej straszny potencjał na hita na urządzenia przenośne.

Podejrzewam, że zaimplementowanie rozwiązań było by niemożliwe lub bardzo trudne i czasochłonne. Chciałbym się dowiedzieć od Ciebie czy jest to możliwe i ile by to kosztowało. Kwestia kilku tysięcy złotych czy kilkudziesięciu?


Tak zgadzam się że gra ma potencjał mobilny. Tego nie kwestionuje problem w tym, że w gąszczu tak wielu gier i gierek nie wystarczy mieć dobry produkt trzeba się z nim przebić a do tego potrzebne jest albo zaplecze marketingowe... albo trochę szczęścia...


Lesioramzes napisał:

Oto jakbym to widział gdyby było to możliwe:

1) Na przestrzeni lat rozbudowałeś grę o kilka trybów, dodałeś mnóstwo twórców, portal ze statystykami itd. Ja osobiście z tego nie korzystam. Gram w wersję jednoosobową. Nie gram w wyzwania itd. Nie interesują mnie filmy wyprodukowane przez komputer.
Interesuję mnie :
1)Wymyślić sobie pomysł na film.
2)Dobrać ulubionych aktorów, reżysera itd.
3) Zobaczyć ile film zarobi. Czy mam szansę zdobyć Oscara itd.
4)Kręcić następny film...

Taki tryb rozgrywki, mnie zadowala, resztę pozostawiam wyobraźni. Podejrzewam że większa część osób gra w ten sam sposób.

To co opisałeś to jest dokładnie pierwsza część BFu... i tak nadaje się ona na mobilki... (druga część jest zdecydowanie zbyt skomplikowana)

Lesioramzes napisał:


Mamy uproszczony kod. (coś jak BF1 tylko możliwości ze scenariuszem, możliwość ustawienia brutalności itd. perfect. Nic więcej nie potrzeba)

Mamy bazę.

2) Prawdziwi aktorzy.

Android, cały świat. Procesy sądowe o wykorzystywanie wizerunków.
Trzeba by zrobić wszystkich twórców zrobić fikcyjnych. (można właściwie pozostawić bazę aktorów,tylko zmieniać nazwy na podobnie brzmiące)
Duża niedogodność, ale tylko dla tych którzy w grę grają od lat.
Dla kilkuset milionów użytkowników projekt "no name" byłby jedynym jaki znają i pokochali by swoich wirtualnych bohaterów.

-Podejrzewam że można zrobić też pewien myk. I udostępnić patch aby podmieniać we własnym zakresie bazę danych na prawdziwych aktorów. Gra w oryginale no-name z furtką do implementacji baz fanowskich.

Oczywiście prawdziwych twórców nie można by użyć, potrzebne była by jednak jakaś grafika tak więc grafik byłby nie zbędny. Gra nie miała by takiej siły ale pewnie też znalazła by swoich miłośników.

Oczywiście można by było dać opcje modowania gry (podmiany zestawu).

Lesioramzes napisał:

3) Gra płatna. Ok. 1 Euro. Pozwoli to zdobyć finansowanie na dalsze udoskonalenia gry. A może nawet na zatrudnienie etatowych programistów którzy poświęcą całe dnie na jej udoskonalenia.
Sorry ale 10lat jedna gra, ze świetnym potencjałem. Należy zdobyć Ci finansowanie bo nie dajesz rady.

Widzę to jak osoby jadące autobusami, pociągami, w szkołach na nudnych wykładach, czekając u lekarza naparzają w twoją grę. Ma ona potencjał na wielki hit w świecie telefonów.Każdy na forum potwierdzi że potrafi ona wciągnąć na całe godziny. Możliwości i moce obliczeniowe nie ograniczają Cię. (co innego 10 lat temu)

Powiedz mi proszę ile to by mogło kosztować? Szacowałeś to kiedyś?
Być może jestem w stanie zainwestować. Bo widzę w tym wielki potencjał.

Tak potencjał ma ja po prostu nie ma czasu na takie zabawy które może w sumie niczego na gwarantują... Wystarczy poczytać kilka case study które pojawiło się odnośnie gier mobilnych... większość zysków nawet nie zbliża się do poniesionych kosztów...
Ile mogłoby to kosztować zakładając że zleciłbys to komuś po stawkach rynkowych:
3 osoby na pełny etat (koder, grafik, tester). Czas pracy nad pierwszą częścią to powiedzmy 6 miesięcy... po cenach rynkowych to minimum 100 000 pln. (Oczywiście mógłbyś próbować znaleźć jakichś studentów którzy by mogli spróbować zrobić to taniej)

Gdyby nie musieli pracować nad algorytmami (np ja bym je udostępnił algorytmy to może by to troche skrócić powiedzmy o 2 miesiące). Mówię tutaj o jednej platformie nie bardzo orientuje się ile "kosztuje" - w sensie czasu i effortu porting - na inne systemu.

Oczywiście są to zgrubne szacowania... generalnie za kilkanaście tysięcy raczej ciężko byłoby napisać taką grę (aby była ona grywalna i na jakimś poziomie technicznych).

Jak chcesz zarobić to nie ma za bardzo sensu pisać na Androida ;) (a na pewno nie w pierwszej kolejności).

Czy da się na tym zarobić... wszystko zależy od marketingu i szczęścia... Znany jest case jednej z polskich film która wydała grę w któą zainwestowali 100 000 pln a zarobili 7 tys... (szczegółów nie pamiętam ale mniej więcej tak to wyglądało to w proporacjach).

Oczywiście sprawa wygląda trochę lepiej jeżeli sam jesteś w stanie zaimplementować całość... tylko wtedy zajmuje to duuuużo więcej czasu...


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez tomiga dnia Śro 7:42, 28 Sty 2015, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Lesioramzes




Dołączył: 16 Sty 2015
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 21:05, 02 Lut 2015    Temat postu:

Dziękuję za odpowiedź. Mimo najszczerszych chęci to znacznie przekracza moje możliwości finansowania. :)

Aż żal patrzeć jak to wszystko się rozmywa w czasie i przestrzeni, bo masz w garści perełkę. Coś co potrafi, wciągnąć i uzależnić. Nie ze względu na skomplikowany algorytm, rozbudowaną ilość nagród czy festiwale.

Udało ci się stworzyć coś co dla wielu producentów jest nieuchwytne.
Dałeś nam pojedyncze elementy (aktor, reżyser,studio, scenariusz) i powiedziałeś "Poskładacie to jak chcecie , jak dzieci składające klocki lego we własne konstrukcje. Ogranicza was tylko wasza wyobraźnia". A to jest najlepsza plansza.
Tego brakuje większości gier.

Chciałbym, aby fani kina na całym świecie mogli to poczuć, a gry mobilne to co by nie mówić przyszłość. (idealne środowisko dla biznesu filmowego) I tam powinieś skierować swój wzrok w następnym etapie twojego hobby.

Życzę Ci , no i egoistycznie sobie, aby dane mi było kiedyś odpalić biznes filmowy np. czekająć kilka godzin u lekarza i zdziwić się jak mi ten czas zleciał...

Pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
tomiga
Administrator



Dołączył: 25 Lis 2009
Posty: 402
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 23:11, 02 Lut 2015    Temat postu:

Lesioramzes napisał:
Dziękuję za odpowiedź. Mimo najszczerszych chęci to znacznie przekracza moje możliwości finansowania. :)

Aż żal patrzeć jak to wszystko się rozmywa w czasie i przestrzeni, bo masz w garści perełkę. Coś co potrafi, wciągnąć i uzależnić. Nie ze względu na skomplikowany algorytm, rozbudowaną ilość nagród czy festiwale.

Udało ci się stworzyć coś co dla wielu producentów jest nieuchwytne.
Dałeś nam pojedyncze elementy (aktor, reżyser,studio, scenariusz) i powiedziałeś "Poskładacie to jak chcecie , jak dzieci składające klocki lego we własne konstrukcje. Ogranicza was tylko wasza wyobraźnia". A to jest najlepsza plansza.
Tego brakuje większości gier.


Bo to jest właśnie najtrudniejsze w tej całej zabawie a uzyskanie takiego efektu wymaga dużo czasu i szlifowania poszczególnych elementów...
A większość dzisiajszych startupów to bardzo proste pomysły zrobione na kolanie nie oferujące żadnej głębi a będące tylko ładnie wyglądającymi wydmuszkami... bez pasji, duszy ani chęci dążenia do perfekcji...

Lesioramzes napisał:

Chciałbym, aby fani kina na całym świecie mogli to poczuć, a gry mobilne to co by nie mówić przyszłość. (idealne środowisko dla biznesu filmowego) I tam powinieś skierować swój wzrok w następnym etapie twojego hobby.

Życzę Ci , no i egoistycznie sobie, aby dane mi było kiedyś odpalić biznes filmowy np. czekająć kilka godzin u lekarza i zdziwić się jak mi ten czas zleciał...

Pozdrawiam


Dzięki za ciepłe słowa... nie planowałem wersji mobilnej (głównie przez brak czasu i nie wystarczającą znajomość technologii)

ale jak to mówią nigdy nie mów nigdy....


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez tomiga dnia Pon 23:11, 02 Lut 2015, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Baciara




Dołączył: 01 Lut 2016
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Częstochowa

PostWysłany: Pon 14:37, 01 Lut 2016    Temat postu:

Ogólnie zamiast gry na Android można zrobić np. wersję on-line np. przez przeglądarkę :)

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
tomiga
Administrator



Dołączył: 25 Lis 2009
Posty: 402
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 15:12, 01 Lut 2016    Temat postu:

Baciara napisał:
Ogólnie zamiast gry na Android można zrobić np. wersję on-line np. przez przeglądarkę :)


Jasne że można... żebym ja tylko miał na to wszystko czas... ;P


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Yoodman




Dołączył: 08 Kwi 2015
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Świdnica

PostWysłany: Wto 9:14, 02 Lut 2016    Temat postu:

Baciara napisał:
Ogólnie zamiast gry na Android można zrobić np. wersję on-line np. przez przeglądarkę :)
Fajny pomysł :) Można by było tworzyć różnego rodzaju studia i zakładać gildie w postaci wielkich wytwórni filmowych. Tylko, że stworzenie czegoś tak rozbudowanego to jednak trochę czasu by potrwało i pochłonęło sporo kasy (chociażby samo postawienie serwerów).

Cytat:
Jasne że można... żebym ja tylko miał na to wszystko czas... ;P

To są raczej luźne sugestie i pomysły. Wiadomo, że dobra jest ograniczona :)


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Yoodman dnia Wto 9:14, 02 Lut 2016, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Oficjalne forum Biznesu filmowego Strona Główna -> Pomysły i uwagi Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin