tomiga
Administrator
Dołączył: 25 Lis 2009
Posty: 402
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 16:12, 02 Mar 2017 Temat postu: Wrażenia z wersji 0.9.4 |
|
|
Minęło już trochę czas od upublicznienia wersji 0.9.4 gry pora więc na zebranie Waszych uwag i komentarzy dotyczących tej wersji.
Dla przypomnienia oto elementy, które zostały wprowadzone lub zmienione w tej wersji:
- producent wykonawczy
- raporty z produkcji
- wizualizacja post produkcji
- produkcja z inwestorem
- kultowe filmy
- obrazy auta i wystawy
- relacja, chemia i więzi między twórcami
- aktualizacja zestawu
- wyróżnienia (w sekcji Nagród)
- nowi asystenci
- usprawnienia interfejsu
- tuning algorytmów
- dla darczyńców
Dajcie znać co Wam się podoba, a co należałoby poprawić i ewentualnie, które z funkcjonalności chcielibyście aby zostały bardziej rozwinięte.
Oto kilka przykładowych komentarzy, które do tej pory od Was otrzymałem… mogą one stanowić bazę do dalszej polemiki
Kacper napisał: |
- zbyt często są propozycje wyprodukowania filmu niemożliwego do zrealizowania o tym budżecie. Np. scenariusz z pięcioma postaciami, a budżet nam rzucony to 2,8 mln. Trochę mało jak na dobranie sześciu twórców + studia.
- trochę misz masz z tymi relacjami (i obrazami) (ich czytelnością). Jak dodałem siedmiu graczy komputerowych, to co miesiąc okienko aktywności jest zawalone jakimiś aktorami, którymi się relacje zmieniły.
- może dać to na dół tego 'biuletynu', tak by nie zasłaniało to prawdziwie ważnych informacji?
- wybitny pomysł na kultowe filmy i ich oddziaływanie na te relacje twórców. Tego się nie spodziewałem, myślałem, że to będzie raczej dodatek, a tu proszę, realny wpływ na rozgrywkę.
- postprodukcja z kolorkami moim zdaniem chybiona. Chociaż przydaję się robienie zdjęć na szaro, jeśli zdjęcia są np. zupełnie różne kolorystycznie od siebie. Jest przynajmniej ładnie, ale samo to okno jest dosyć brzydkie i bez większej roli. |
Sebastian napisał: |
- okazuje się, że po pewnym czasie komputer robi nagminnie prawie jeden za drugim - kultowe filmy
- Rzecz w tym, że od pewnego czasu strasznie nie pasuje mi to, co robi komputerowy gracz, czyli sztuczna inteligencja. Pominę tu narzekanie, czemu komputer na poziomie zawodowym ma więcej pieniędzy od amatora - czemu w ogóle zaczynają z takimi kwotami.
Mnie bardziej się rozchodzi o ich strategię. Gdzieś przed aktualizacjami, gdzie nie było magazynu i "najlepszych gwiazd" komputer działał zgodnie z ustawionym parametrem, amator często popełniał błędy i czasem zdarzało mu się zrobić coś dobrego, za to zawodowiec praktycznie nie zniżał się do filmów, które mogłyby być beznadziejne, a wszelkie kiepskie produkcje albo te po prostu poprawne były hypowane tak, że na spokojnie na nich zarabiał. No i to mnie w pewien sposób cieszyło. teraz jakby troche zaciera się ten stan między amatorem a zawodowcem.
- Druga rzecz to najnowszy producent wykonawczy - nie wiem jak Ty to widzisz, oraz jak inni gracze reagują, dla mnie jednak po kilku godzinach gry wręcz zniechęcała ta propozycja, tym bardziej kiedy dobrze mi szło i nie potrzebowałem kiepskich propozycji.
Ogólnie sama koncepcja byłaby ciekawa chyba tylko w formie "zaznaczenia guziczka, gdy nie mam kasy a chce coś wyprodukować" - widziałem, że można produkować film jako producent wykonawczy, zatem niepotrzebne są te wyskakujące komunikaty z propozycją.
- Bardziej bym chciał rozbudowanej machiny relacji i więzi, bo same relacje wyszły dobrze i sądze, że to ma cholerny potencjał!
PS: Fajnie, że puściłeś oczko o starych graczy z BF1 gdzie kolekcje samochodów to była podstawa! :P |
Post został pochwalony 0 razy
|
|